м. Київ, вул. Сім'ї Сосніних, 17
Пн. - Пт.: 9:00 - 18:00
ua

Введення об’єкта в експлуатацію

Введення об'єкта класу СС-2, СС-3 в експлуатацію

Будівельні роботи підійшли до свого завершення? Хочете використовувати приміщення за призначенням? Слід зайнятися останнім завершальним етапом. Введення в експлуатацію – це завершальний процес, при якому у забудовника повинен бути документ, що підтверджує відповідність об’єкта будівельним нормам. Для вирішення таких питань потрібно мати чималий досвід, бо це не так просто.

Введення об’єкта в експлуатацію може пройти без затримки. Для цього слід ще до початку будівельних робіт або модернізації розробити проект. Першочергові завдання – це обов’язкове оформлення всіх документів, наприклад, дозвіл про початок будівельних робіт. Якщо ви врахували потрібні моменти, то найімовірніше, процедура відбудеться успішно.

ЕТАПНІСТЬ ВВЕДЕННЯ В ЕКСПЛУАТАЦІЮ

Для різних типів приміщень виділяють 3 класи наслідків: СС-1, СС-2 і СС-3. Проектувальник їх визначає особисто в період створення проекту. Введення в експлуатацію якраз безпосередньо сильно залежить від класу приміщення.

Які документи доводять, що об’єкт готовий?

При наявності всього 2-х документів ваш об’єкт буде готовий до експлуатації. Вам знадобиться сертифікат відповідності та декларація про готовність до експлуатації. Давайте детальніше розглянемо всі тонкощі.

Клас СС-1

Він буде затребуваний серед власників приватних будинків до 300 квадратних метрів, які не перевищують більше 2-х поверхів, присадибних будинків, гаражів, господарських будівель і інших споруд. Після того, як завершилося будівництво, в місцеву інспекцію Державну архітектурно-будівельну інспекцію подається декларація про готовність об’єкта до реєстрації.

Клас СС-2 або СС-3

Найчастіше, до групи СС-3 відносять адміністративні, комерційні приміщення площею понад 300 квадратних метрів. Наприклад, лікарні, навчальні заклади (школи, дитячі садки), бізнес-центри та інші будівлі. Також в цей клас входить велика частина вбудованих порожніх приміщень в багатоквартирних будинках.

Після завершення всіх будівельних робіт, які були заплановані в проекті, слід зайнятися складанням акту введення об’єкта в експлуатацію. Підписання даного документа здійснюється спеціальною комісією. Далі, в разі його затвердження, акт подається на розгляд в ДАБК. Якщо підсумок перевірки позитивний, власнику видається Сертифікат відповідності.

Співробітники архітектурно-будівельного контролю можуть здійснити введення в експлуатацію об’єкта капітального будівництва з середніми і значними наслідками (СС-2 і СС-3). Процедура відбудеться з призначенням оглядів, фото – і відеофіксацією, відбором зразків, залученням інших державних органів. Також можуть потребувати проектну та виконавчу документацію, найрізноманітніші дані та інші роз’яснення, які з’являться в ході перевірки об’єкта.

Перш ніж скласти акт готовності, проводять технічну перевірку об’єкта, а також складають технічний паспорт. Відомості про повну інвентаризацію з інформацією техпаспорта вносяться в дозвіл на введення об’єкту в експлуатацію.

Хочете оперативно отримати документ про введення в експлуатацію? Компанія KCK CONSTRUCTION гарантує вам якісне оформлення необхідних паперів. Після цього ви зможете легко здійснити оформлення права власності на об’єкт.

Як отримати дозвіл на введення об’єкту в експлуатацію в Києві?

Одразу попереджаємо, що процедура отримання цього документа не з легких. Не має значення, що ви будете вводити в експлуатацію. Вам доведеться зіткнутися з процесом, в якому належить зібрати великий пакет документів, черги і бесіди з пристойною кількістю різних співробітників. Якщо ви зайнята людина і хочете вирішити своє питання якісно і швидко, то, швидше за все, ви захочете знайти першокласного підрядника, який виконає роботу за Вас. Компанія KCK CONSTRUCTION допоможе Вам оформити документи для введення в експлуатацію в місті Києві та області.

Гарантуємо юридичну підтримку з будь-яких питань. З нами Ви отримаєте необхідну документацію і введете в експлуатацію свої будівлі або промислові приміщення будь-якого класу.

ПРИКЛАДИ НАШИХ РОБІТ
Беремо в роботу проекти будь-якої складності
Архітектура будівлі та планування
Постійний технічний нагляд над об'єктом
Прорахунок чужих проектів
Відеоспостереження на об'єкті (за бажанням замовника)
Гарантія від 3-х до 10 років
Поетапна оплата
Можлива розстрочка

ПЕРЕВАГИ
РОБОТИ З НАМИ

1
Довіра та відкритість
Кожен об'єкто ми ведемо повністю прозоро та відкрито! Клієнти мають доступ до всієї будівельної інформації по затратам над проектом.
2
Рівень відповідальності
Усі прорахунки в кошторисі проводяться чесно, без прихованих платежів. Ціни фіксуються один раз, ніякого росту цін до кінця здачі об'єкта!
3
Професіоналізм
Наші клієнти працюють тільки в "одне вікно". Ми відповідаємо за покупку і доставку матеріалів та виконання будівельних робіт.
4
Репутація
Ми дуже відповідально ​​відносимось до своєї репутації. Ніколи не дозволимо собі здавати об'єкти з якимись недоліками.
5
Задоволені клієнти
Завжди прислухаємось до своїх клієнтів! Консультуємо, надаємо рекомендації і супроводжуємо клієнта на кожному етапі будівництва
6
Особистий менеджер
За кожним проектом закріплений окремий менеджер-професіонал, який зможе дати відповідь на будь-яке питання по проекту.