Будівельні роботи підійшли до свого завершення? Хочете використовувати приміщення за призначенням? Слід зайнятися останнім завершальним етапом. Введення в експлуатацію – це завершальний процес, при якому у забудовника повинен бути документ, що підтверджує відповідність об’єкта будівельним нормам. Для вирішення таких питань потрібно мати чималий досвід, бо це не так просто.
Введення об’єкта в експлуатацію може пройти без затримки. Для цього слід ще до початку будівельних робіт або модернізації розробити проект. Першочергові завдання – це обов’язкове оформлення всіх документів, наприклад, дозвіл про початок будівельних робіт. Якщо ви врахували потрібні моменти, то найімовірніше, процедура відбудеться успішно.
Для різних типів приміщень виділяють 3 класи наслідків: СС-1, СС-2 і СС-3. Проектувальник їх визначає особисто в період створення проекту. Введення в експлуатацію якраз безпосередньо сильно залежить від класу приміщення.
При наявності всього 2-х документів ваш об’єкт буде готовий до експлуатації. Вам знадобиться сертифікат відповідності та декларація про готовність до експлуатації. Давайте детальніше розглянемо всі тонкощі.
Він буде затребуваний серед власників приватних будинків до 300 квадратних метрів, які не перевищують більше 2-х поверхів, присадибних будинків, гаражів, господарських будівель і інших споруд. Після того, як завершилося будівництво, в місцеву інспекцію Державну архітектурно-будівельну інспекцію подається декларація про готовність об’єкта до реєстрації.
Найчастіше, до групи СС-3 відносять адміністративні, комерційні приміщення площею понад 300 квадратних метрів. Наприклад, лікарні, навчальні заклади (школи, дитячі садки), бізнес-центри та інші будівлі. Також в цей клас входить велика частина вбудованих порожніх приміщень в багатоквартирних будинках.
Після завершення всіх будівельних робіт, які були заплановані в проекті, слід зайнятися складанням акту введення об’єкта в експлуатацію. Підписання даного документа здійснюється спеціальною комісією. Далі, в разі його затвердження, акт подається на розгляд в ДАБК. Якщо підсумок перевірки позитивний, власнику видається Сертифікат відповідності.
Співробітники архітектурно-будівельного контролю можуть здійснити введення в експлуатацію об’єкта капітального будівництва з середніми і значними наслідками (СС-2 і СС-3). Процедура відбудеться з призначенням оглядів, фото – і відеофіксацією, відбором зразків, залученням інших державних органів. Також можуть потребувати проектну та виконавчу документацію, найрізноманітніші дані та інші роз’яснення, які з’являться в ході перевірки об’єкта.
Перш ніж скласти акт готовності, проводять технічну перевірку об’єкта, а також складають технічний паспорт. Відомості про повну інвентаризацію з інформацією техпаспорта вносяться в дозвіл на введення об’єкту в експлуатацію.
Хочете оперативно отримати документ про введення в експлуатацію? Компанія KCK CONSTRUCTION гарантує вам якісне оформлення необхідних паперів. Після цього ви зможете легко здійснити оформлення права власності на об’єкт.
Одразу попереджаємо, що процедура отримання цього документа не з легких. Не має значення, що ви будете вводити в експлуатацію. Вам доведеться зіткнутися з процесом, в якому належить зібрати великий пакет документів, черги і бесіди з пристойною кількістю різних співробітників. Якщо ви зайнята людина і хочете вирішити своє питання якісно і швидко, то, швидше за все, ви захочете знайти першокласного підрядника, який виконає роботу за Вас. Компанія KCK CONSTRUCTION допоможе Вам оформити документи для введення в експлуатацію в місті Києві та області.
Гарантуємо юридичну підтримку з будь-яких питань. З нами Ви отримаєте необхідну документацію і введете в експлуатацію свої будівлі або промислові приміщення будь-якого класу.